tisdag 14 juli 2009

photogenic

www.photomic.se kan man beställa bilder av sig själv från olika idrottsevenemang. De har fotografer som tar en bild när man korsar mållinjen. Min bild från Vasaloppet var ingen höjdare, jag är inte ens helt i bild men ser väl trots allt rätt okej ut efter att ha åkt skidor i nästan 10 timmar.

När jag närmade mig målet i Vansbro såg jag att de stod där och fotograferade. "Ålrajt, nu ska jag se avspänd och cool ut när jag kliver upp ur vattnet" tänkte jag.

Kan bara säga att avspänd och cool inte riktigt stämmer in på hur det blev i verkligheten. Kanske lägger upp bilden ändå, den har ett visst underhållningsvärde...

4 kommentarer:

Unknown sa...

jamen fram med den då!

Staffan sa...

Den kanske kommer...

Staffan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
alopex mamms sa...

Fast "cool" var väl nästan just vad man var när man klev upp ur vattnet...jag frös så jag skallrade tänder...