måndag 20 juli 2009

Supportteamet

Med Jenni på cykel och Easy i koppel tog jag mig ut på en löprunda igår. Sprang efter grusvägen ivrigt dragen av Easy och påhejad av Jenni i 20 minuter innan vi vände. Det tog 23 minuter tillbaka. På slutet fick jag nästan dra Easy, Jenni fick också kämpa på lite med sin gamla damcykel utan växlar. Det var roligt med sällskap!

Jag sände en vänlig tanke till Easy varje gång hon behövde ut i diket för att "göra en grej", det betydde vila för mig. Varmt var det och jag neggade innan, men det var ju skönt efteråt som det brukar heta. Vi hoppades också att en cykeltur kanske skulle göra att det började hända grejer för Jenni också, men inte det.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jadu...gör du inget annat än tränar?? fan man får ju ångest :(

Staffan sa...

Hehe, du kommer snart att krisa ihop totalt och börja du också. Känner igen tecknen alltför väl.