lördag 19 september 2009

Sista passet

Idag, en vecka innan start kommer jag att köra mitt sista pass löpning innan det är dags för loppet. Sen blir det vila, promenader och, tja mer vila. Idag väntar dock en kär gammal bekant, nämligen Spikbodarnas blöta skogsstigar. Det blir grötladdning på jobbet och sedan sticka dit direkt efteråt innan jag sticker hem. Hittade förresten mitt startbevis igår, det var på baksidan av en tidning som LL skickat ut. Det var Jenni som uppmärksammade mig på detta. Hon hade lusläst allt som låg på vardagsrumsbordet och tur var väl det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att du har mig ;-)
Kram Jenni

PS. Och att det blir en aning långtråkigt att sitta och amma dagarna i ända så jag lusläser att som finns på bordet Ds.

illern sa...

Lycka till i helgen! Och kom ihåg: "Bortom nästa krön finns alltid en ny backe"...